2017-10-07

Valimisliidu inimesed


Valimisliit Vigala inimesed



145 Aivar Jõgiste

Tulevik. Aatelisus. Perekond.






















146 Helbe Kliss

Seisan selle eest, et elu külades ei hääbuks ja ei unustataks Vigala nime. Konkreetsemalt tahan ma seista selle eest, et lõpuks ometi saaks valmis Vana-Vigala külas Mõisa ja Jaama vaheline jalakäijate tee.






















147 Priit Kärsna

Väärtustan ausust, sõnapidamist ja teistega arvestamist. Ma ei karda tunnistada tehtud vigu ega targematelt nõu küsida. Julgen teha otsuseid ning rakendan kaasaegseid lahendusi.
























148 Margit Liira

Töötan Vana-Vigala Põhikoolis direktorina, vabal ajal osalen folklooriseltsi Kiitsaharakad tegemistes. Valdkonnad, mis mind puudutavad, ongi haridus ja kultuur- täpsemalt rahvakultuur. Tahan seista selle eest, et ka uues ühendvallas oleks Vigala tuntud kui haridust ja kultuuri hindav koht.























149 Heli Lints

Olen põline Vigala elanik ja tegelen kõige sellega mis puudutab kultuurivaldkonda. Uues vallas loodan tõhusale koostööle kõikide kultuuri-, haridus-, noorsoo- ja spordiasutustega.Alati saab midagi
paremini teha, alati saab midagi uutmoodi teha.





















150 Jüri Nisumaa

Olen kehalise kasvatuse õpetaja ning noorte maadlustreener, seisan Märjamaa valla noortespordi arendamise ja kultuurisündmuste jätkumise eest!
























151 Neeme Noppel

Seisan Vigala inimeste heaolu eest. Tahan, et ka tulevastel põlvedel oleks Vigalas hea elada.
























152 Ilona Pappe

Uues omavalitsuses pean oluliseks, et säiliksid väljakujunenud traditsioonid ja hästi toimivad kogukonnateenused. Kui kogukond on tugev ja keskkonna eest hoolitsetakse, on lootust, et ka noored leiavad tagasitee maale.
























153 Marge Plamus

Sündinud ja kasvanud olen Raplamaal ja pool oma elust olen elanud Vigala vallas. Olen osalenud aktiivselt Vigala valla elus - olen Sääla külavanem ja olnud neli aastat Vigala vallavalitsuse liige. Hindan maaelu ja aitan igati kaasa Vigala kestma jäämisele.























154 Enn Roosi

Kuna valdade liitmine on nagu loodusõnnetus, maavärin või taifuun, mille ärahoidmiseks ei anna enam midagi ära teha, siis tahan seista selle eest, et sulandumine suurde valda oleks sujuv ning Vigala elu ei muutuks ebamugavamaks ja rahvale jääks alles tema vaim ning väärtused.























155 Tiit Roosi

Olen külavanem, Vigala Külade Ümarlaud juhatuse liige. Vali Vigala eest!























156 Ülle Rämo

Koos suudame rohkem. Hoiame ja arendame oma koduvalda!























157 Aive Sildoja

Olen Kurevere küla külavanem. Olen töötanud avahooldustöötajana üle 10 aasta. Seisan hea selle eest, et külaelu õitseks ja nõrgemaid abistataks.



















158 Ave Vaarma

Väga südamelähedane on mulle kogukonna ühtsus ja osalemine kogukonna poolt korraldavatel üritustel. Kogukonna omavaheline koostegutsemine aitab luua ja säilitada tervet ja õnnelikku kogukonda, kus inimesed tahavad elada – see omakorda toetab kogukonna jätkusuutlikku arengut ja heaolu.
























159 Meelis Välis, volikogu aseesimehe kandidaat

Töötan Kullamaa Keskkooli direktorina ning olen Vigala vallavolikogu esimees. Laulan Vigala meeskvintetis, Vigala meeskooris ja Lihula segaansamblis "Ei või olla". Pean vajalikuks, et ka uues suures vallas, oleksid Vigala inimeste huvid, ootused ja vajadused kaitstud.